Tema: Re: Apartamentai Tenerifeje
Autorius: S54
Data: 2014-07-15 14:51:21
vasara tai taip, pietuose +30 ne kaifas
bet lapkriti siaurej gali buti per vesu rytais

wrote in message news:lq2mg5$5mp$1@trimpas.omnitel.net...

As kazkada 12 naktu nuomavausi Apartments Casablanca,  C/ Calzada Martianez
4, 38400 Puerto de la Cruz
hotels.com/ho266474/apartamentos-casablanca-puerto-de-la-cruz-spanien/
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187481-d295807-Reviews-Apartments_Casablanca-Puerto_de_la_Cruz_Tenerife_Canary_Islands.html

Likau labai patenkintas. Bet tai apie 1km nuo juros ir 2-3km iki padoraus
pliazo. Einant is miesto reikia uzropoti i didziuli kalna :)
Vaikui tada irgi buvo apie 8m. Didziaja laiko dali turejom masina. Nu ir
ant smeliuko guleti mes visai nemegstam.
Vasara siaurinej pusej ne taip karsta. Man tai atrode didelis pliusas.