Tema: Re: Pavidalas del Hertz
Autorius: pavidalas
Data: 2014-07-02 09:28:27
Nu nzn, nuomotis teko gal kokius 7 kartus ir visada Italijoje. Tai tik su
firefly toks bajeris. O dar kai bagooglinau "firefly double charges" tai
internetas mirga.
Tiesa - buvo su Avis nuchardzine be perspejimo ~46eur, bet ten panasu, kad
buvo policija. Bet vistiek shmikiai galetu bent informuoti..