Tema: Re: Latvija nuo Liepajos iki Venspilio ir tolyn
Autorius: <neidomusdarbe@mail.lt>
Data: 2014-06-30 13:15:50
Tau raktiniai zodziai:

Liepoja: karuostas, Siaurinis molas, rekomenduoju ir pati miesta apziureti.
Galima Pavilostoje sustoti, yptaingo nieko nelabai radome
Ventspilis Inkaru muziejus, jei su vaikais pasivazinejimas traukinuku
anglimis kurenamu, pats miestas labai grazus, jo papludimys.
Mikelbakos svyturys
Irbenes radiolokacine stotis
Kolkos ragas (tik reikia ne is karto i aikstele vaziuoti, nes ten ji mokama,
o pavaziuoti Rygos kryptimi, is karto uz posukio, bus nemokama aikstele,
bent jau buvo jei neapmokestino...)
Labai grazi vieta nakvynei: http://www.viss.lt/?p=150400
Toliau Jurmala pliusui uzsideti
Ryga senmiestis, jei su vaikais zoologijos sodas rekomenduotinas.

Lyg ir tiek pradziai.