Tema: Re: Keliones po Gruzija ypatumai, patarimai, kontaktai
Autorius: wundis
Data: 2014-06-19 11:26:16
na mes pries savaite grizom is antro vizito Gruzijoje...  jeigu gerai
paieskotum, buvo cia pora temu anksciau apie ta pati, yra ten daug
komentaru..

Siulau pagal save, miestuose man ne taip patinka kaip gamtoje/kalnuose,
todel keliaut siulau su kuprinem, vaiksciojimo lazdom (jei daug hikinat)
palatkiu/kilimeliu galit neimt, bet miegmaisis nepamaisys (ypac jei eisit i
borjomi nac parka).

siaip daug info yra pas vyta saite
http://kvoseliai.lt/wiki/Gruzija
http://kvoseliai.lt/wiki/Pagrindinis_puslapis (pagal regionus)

Man geriausia ispudi paliko:
Stepantsminda (Kazbegi) su Sameba vienuolynu ir apylinkes, iskaitant kelia
pro Juta link Chaukhi kalno ir Abudelauri ezeru.
Borjomi nac parkas (imk belekuri tracka, ir pirmyn i kojas (tik biski reikia
fizinio pasiruosimo)) - dabar esame eje ir 1 marsrutu ir 2-3 marsrutu mixu.
Vaziuojant i Borjomi galima ir day tripu Vardzia pamatyt ir atskirai iki
Abastumani nuvaziuot (vonios, tyras oras, observatorija, giedras dangus).
Khevsuretija - Shatili kaimas. I cia mes parsiradom nuo Juta'os eidami pro
Chaukhi, per pereja i Roshka, o tada i Barisakho. O veliau nutranzavom i
Shatili.
Tušetija - Omalo (nors joje trumpai buvom, pakeliaut ten yra kur)
Kachetija rudeni (sviezias vynas :) ).
Jeigu dar norėčiau kalnų, važiuočiau į Svanetiją, tačiau net nuvažiavę į
Ušgulį ir nueję su arkliukais iki Shkaros negavom tokio ohohoho ispudzio
kaip prie Chaukhi.

Jei i pajuri - siulau vaziuot i Gonio, ramiau nei tame beprotyne Batumyje :)
O tada su vietiniais autobusais papigiai i batumio botanikos soda, i
mtiralos parka, prie juros... i Turkija :)

Kainos visur pakeltos, plesia negailedami, taksistai alternatyviu ir
pigesniu keliavimo budu niekas nesiulo (nors pvz cia pat stovi mikriukas)
pilna lenkų, lietuvių...