Tema: Re: Bulgarija
Autorius: route 666
Data: 2014-07-07 17:14:15
Buvom ir Rilos, ir Pirino kalnuos. Kopėm ir į Musalą bei Vichreną, Kamenicą.
Žiūrint foto (ir savo) atrodo gražu, bet vietoj kažkaip labai jau nuobodus
bei neįdomus ėjimas gavosi retkarčiais su brovimaisi ir per brūzgynus.
Smiltainio uolos aplink Melniką paliko geresnį įspūdį. Maršrutą susidėliot
buvo padėjęs vietinis entuziastas. Roženo vienuolynas mažesnis, bet man
asmeniškai labiau patiko už Rilos. Sofijoj apsilankėm mečetėj. Gaila , kad
tuomet nepavyko apžiūrėt ir sinagogos.