Tema: Re: Palapines: Easy camp vs Husky
Autorius: S54
Data: 2014-06-17 13:13:26
ai as mates tik savo palapine, o ji statosi is karto dviem sluoksniais

"bzik"  wrote in message news:lnoukh$kve$1@trimpas.omnitel.net...

kai palapinė dvisluoksnė ir ilgiausiai prie jo pastatymo kuities, tai kas iš
to, kad tentas vandeniui atsparus :) Tada jau reikia arba kur statosi abu
sluoksniai kartu, arba pirma išorinis

"S54"  wrote in message news:lnotue$kfq$1@trimpas.omnitel.net...

apsirengti reikia pagal oro salygas, tada nebaisu pabut po lietum minute.
Prieangis butinas, susideti batus, kuprines, slapius virsutiniu drabuzius.
1500 mm per lietu prabegs, normaliu gamintoju palapines tik prasideda nuo
3000 mm ir siekia 10000-15000

"=G="  wrote in message news:lnoq7t$hhc$1@trimpas.omnitel.net...

Pritariu. Jei išpuola palapinę statyti per lietų, tai ta kiekviena
papildoma minutė gali būti labai bjauri.

Nors ir nesu didelis palapinių ekspertas, tačiau man atrodo, kad 1500 mm
yra per mažai.