Tema: Re: ryanair boarding pass telefone
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-16 14:15:48
Nežinau, kaip kur, aš skridau iš Liverpulio, o tašę su boarding pass
apliejau ir jis sušlapo, tai oro uoste atsispausdinau naują. Galima
puikiausiai čekintis ir ten, tik reikia nepraleisti terminų. Juk ten tas
pats internetas pajungtas, kaip ir visuose kompiuteriuose. Tik reikia
žiūrėti, kad prie kompo stovėtų ir spausdintuvas.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sun, 15 Jun 2014 21:31:15 +0300, Sniegas wrote:

> Oro uostose būna galimybė atsispausdinti boarding pass. Stovi
> kompiuteriai su spausdintuvais. Bet reikia nepamiršti, kad registruotis

Kazkaip dar nei karto nemaciau, kad tuose kompiuteriuose butu galima
checkinintis i rajano skrydzius.

--
kthxbai.