Tema: Re: Kuris marsrutas i Slovakija yra geresnis?
Autorius: marukas
Data: 2014-06-13 14:28:14
Jo, gerumas(ar labiau greitumas) ne visada lemiamas pasirinkimo faktorius.
Kartais geriau nuvažiuoti 100km mažiau neskubant ~90km/h greičiu nei
pralėkti autostradom. Ir nuovargio mažiau ir kuro susitaupo, o atvažiuoji
juk tuo pat metu :)

"[wilkas]"  wrote in message news:lnekns$ehq$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, aš irgi apie šį galvojau. Atrodo nelabai yra prasmės lėkti +60 km
autostradomis, kad sutaupyti pusvalandį

Man asmeniškai smagesnis pirmas variantas.