Tema: Re: Venspilis
Autorius: kaiser
Data: 2014-06-13 09:01:50
Jei nevažiuot per kokį lietuvišką "ilgąjį savaitgalį" tai man visai
normaliai tam kempinge. Vieną kartą buvau per ilgąjį, tai kempingas buvo
pilnutėlis lietuvaičių, reikėdavo ir prie tualetų/dušų palaukti ir
virtuvėj. Kitą kartą važiavom šiaip per atostogas, tai bent man norma.
Patinka ten kad patogu ir iki jūros per parkelį į inkarus žiūrint
nupėdint ir į miestą patogu pasivaikščiot. Tiesa, šiemet jau antrus
metus apsistosim bute, nes su 1,5 metų vaiku nesinori dar palapinėj.
O pas tą pilietį tai sakyčiau kad kainos aukštesniojoj skelbimų vidurkio
pusėj. Paieškojus tikrai galima rasti tą patį pigiau.

--
kaiser