Tema: Re: Kuprinės apsauga kelionės/skrydžio metu
Autorius: ejs
Data: 2014-06-05 16:25:40
2014-06-05 16:17, Pi. rašė:
> o kas yra brangus lagaminas?
> lektuvas isskrides, bet kur lagaminas liko dazniausiai zinoma siais
> laikais.

Manau kad žinoma tiek, per kuriuos priėmimo vartus pateko į rūšiavimą ir
kuriuos daviklius praėjo. Jei tokia informacija neprieinama - galima
ruoštis atnaujint garderobą.

> mano konkreciu atveju, tai is kart pasake kur jis liko ir kada
> parskris. jungtinis skrydis buvo, nejungtinio skrydzio atveju dar viskas
> paprasciau.

būna kad netelpa į svorio ar laiko apribojimus ar pasiunčiama sekančiu
reisu. Bet šiuo atveju įdomesnis yra tyčinio dingimo atvejis.

 > nu bet aisku.. gali nuplest etikete krovikas ir parsinest
> namo:))

arba lėktuvo krovinių skyriuj patikrint, kaip kad italai sugalvojo.

--
ejs