Tema: Re: HERTZas grazino bapkes
Autorius: pavidalas
Data: 2014-06-05 12:43:59
Gali buti. Todel i banka ir neskubu kreiptis. Nusiunciau muila i firefy.
Bet, po to, kai paaiskejo, kad pirmas nurasymas neteisetas, tai visokiu
minciu kyla.
Pvz, gal jie automatiskai nuraso tuo 42 eur uz bet koki popieriu pajudinima,
kad ir ne del policijos, o ir del banko paklausimo.
Siaip tai butu visai padoru nurasant bapkes informuoti.