Tema: Re: Sicilija 2: Comiso
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-06-02 09:36:46
On Sun, 01 Jun 2014 17:57:56 +0300, useris wrote:

> 1. Nuomojantis mašiną, ko ieškoti ir ko vengti? Ar pirkti draudimus ir
> kt. papildomas paslaugas, ką dar vertėtų žinoti?

Jei planuojat maltis po miestelius tai turekit omeny, kad senamiesciuose
anksta ir su fiat 500. Ta prasme taip anksta, kad vietomis praktiskai
norejosi uzlenkt veidrodelius.

Nezinau ar atejo mada is maljorkos&co, bet geriau rinktis Full-Full
benzino uzpylimo strategija. Kitaip tau bando parduot pirma baka (neretai
uz brangiai), o grazint tipo turi tusciu. Tik vat pataikyt kad butu
tuscias ner paprasta.

O seip ziurek is ko nomuoji. Nepasirasyk ant nieko ka bandys itrint
vietoje, tipo geltonas liemenes, draudimus ar pan. Jei nori draudimo,
organizuokis jau bukinant.

As emiau per http://www.enoleggioauto.it/ brokeriu, cia tie patys
rentalcars.com. Skirtumas nuo paciu kontoru tame, kad jie dengia
francize. Masina realiai gavau is Hertz.

Imant masina reikia brutualiai verst pazymet popieriuose kiekviena kebulo
defekta, "ai ce tipo px" atmazu neuzskaityt.

> 3. Man viena svarbiausių dalių - ką valgyti? Domina paragauti picų,
> ledų. Vyno nemėgstu, bet kiti kompanijonai matyt mėgs, kaip ir visi

Geriausius ever ledus (imant visa pasauli :)) uzrode viena is tu vietu
kilus bendradarbe: Alcamo centre yra toks baras 900. Ten tokie pagyvene
dedukai pilsto kava, pardavineja pyragelius ir dalina ledus bulkutese.
Bet vien del ledu vaziuot matyt neapsimoka, vieta ten neturistine.

> normalūs žmonės. Kokius dar patiekalus ragauti ir kur, o ko geriau
> vengti?

Turistiniu vietu :) O neturistinese zinot kada vietiniai eina valgyt. Nes
jei 2 valanda dienos uzsimanysi picu, tai vietinius kiek nustebinsi.

--
kthxbai.