Tema: Re: Q: savaite prie Baltijos juros? Latvijoje kur?
Autorius: kaiser
Data: 2014-05-27 09:12:10
Prieš dvi savaites ieškojausi, tai buvo dar nemažai variantų. Tiesa,
kainos man nelabai patiko. Šiek tiek "pagadino" mane pernykštė sėkmė.
Šiemet gal ten pat pavyks apsigyvent.
O šiaip, kaip jau minėjo, tai Ventspilio kempingas tikrai labai padorus.
Porą kartų ten teko poilsiauti. Jei ne pusės metų kūdikis, tai ir pernai
ten būtume apsistoję. Tiesa, pasijausi kad neiškeliavai iš Lietuvos, nes
absoliuti dauguma poilsiaujančių lietuviai :)

--
kaiser