Tema: Re: Sicilija
Autorius: S54
Data: 2014-05-16 16:19:38
Taormina mum  visai suejo, ten skaniausi ledai (gal isikalbejimas), senoves
megejams yra amfiteatras senovinis;
Cefalu - jei nori pliazo, yra ir itvirtinimu likuciai ant kalno virs
miestelio;
Palermo - visko kas yra Sicilijoj koncentracija, kapucinu katakombos,
ispudinga katedra, beprotiskas eimas be taisykliu, siuksles , apgriuve
pastatai, prekybines gatveles  ir t.t.  Rekomenduoju Hotel Orientale -
puikus Palermo dvasia atspindintis  viesbutis.
Etna privaloma.

"Edo"  wrote in message news:ll49ua$jhk$1@trimpas.omnitel.net...

Iš mažesnių miestų man nr. 1 Sirakūzai. O kuriam oro uoste leistis
planuojat? Jei Trapani, tai šalia ant kalno yra tokia Erice. Visai
patiko miestukas + visokiais saldumynais garsėja, tai visai verta
užsikelt puodeliui espresso ir kam nors saldaus. O Taormina nepasirodė
kažkas ypatingo. Iš senienų Selinunte patiko labiau už Agrigento
šventyklų slėnį. Salos pietuose radom visai nieko paplūdimių - Scala dei
turchi ko gero man patiko labiausiai. Turint daugiau laiko verta
aplankyt Eolijos salas (Aeolian), ypač aktyvų Stromboli ugnikalnį.
Turint tik savaitę ir niekur neskubant laiko tam tikriausiai neužteks.
Nu ir Sicilijoje puikus maistas. Rekomenduoju skirti tam laiko ir finansų :D

E.