Tema: Re: Gal kas keliavote apie Barselona link Prancuzijos
Autorius: svk
Data: 2014-05-13 17:21:19
Visiškai neverta, bet paukščiuką gi kartais reikia pasidėti sau. Man buvo
įdomu pirmą kartą pervažiuoti per kalnus - atrakcija savotiška, vaizdai
neblogi.
Už Barselonos, maždaug tarp Palamos ir Sa Riera yra labai gražios pakrantės,
jei rasi, kaip prieiti ir mėgsti uolėtas, raižytas vietoves aplink kurias
faina panardyti. Apskritai yra labai daug gražių vietų pakrantėje nuo
Barselonos iki FR.
FR man patinka Montpelier miestas - gražus senamiestis, Orange su romėniško
amfiteatro griuvėsiais, Avignon su galinga siena apjuostu senamiesčiu. Nimes
irgi savotiškas miestelis. O šiaip Marselis labai įdomus, tai jei ten
nepasiliksi, turėk bent kažkiek laiko pasižvalgyti. Tik vat transporto
judėjimas Marselyje - vienas sudėtingesnių atvejų - iki Neapolio man buvo
blogiausia patirtis.

"Nabletas@Work"  parašė naujienų news:lkt4v2$99f$1@trimpas.omnitel.net...

Andora verta demesio?