Tema: Re: Šiaurinis Kipras
Autorius: news
Data: 2014-05-05 11:09:00
On 2014.05.05 10:39, Niccolo wrote:
> Ar verta eiti/važiuoti į Šiaurinį Kiprą? Skaičiau, kad nuomotais
> automobiliais neleidžia, bet gal verta rizikuoti? Bus ir mažamečių
> krūva, tai per daug rizikuoti nesinori. Ar viskas ten normaliai? Ar bent
> jau Nikosijoj verta pasivaikščioti kitoj pusėj?

Tikrai verta aplankyti TRNC. Juk pats pietinis Kipras pakankamai
nuobodus. Toje pacioje kelioneje aplankysite 2 tautas - graikus ir
turkus, o tai paivairins kelione. Esu vaziaves ir nuomotais ir
nenuomotais, maziausias keleivis buvo 4 men. Ant sienos bent jau
anksciau turkai dedavo stampa ne i pasa, o i lapeli. Atseit, kitu atveju
gali kilti problemu griztant i Kipra.

Labai daug lankytinu vietu TRNC nera, bet po turkiska sostine verta
pasitrinti, nuvaziuoti i Kirenija, galbut pati gitaros smaigali
pasieksite (apostolu Andreu), Saliami apziurekite prie Famagustos,
uzmeskit aki i Varosha. Patys Kipro turkai gana nuosirdus zmones,
neislepinti, ko nepasakyciau apie Kipro pietinius gyventojus.

Eismas visoje saloje britiskas - kaire puse. TRNC galite sutikti masinu
tiek europietisku, tiek britisku.

Jeigu kas dar idomu - klausk.