Tema: Re: Kelias i Ventspili
Autorius: ejs
Data: 2014-04-23 12:03:04
2014-04-23 09:49, Piktuolis rašė:
> Praeitais metais neatidi navigacija link Vetspilio nuvedė latviškais
> žvyrkeliais - tas pats velnias kaip ir asfaltu, tik dulkių daugiau (ir
> posūkių :) T.y. ten kur keliai nepakloti iš naujo, asfaltas ne ką
> geresnis. O jei siektumeis Tervetės - suprasi, kad ir Kaune galima gyventi.

O ką Tervete? Gražu bent jau. Važiavau pernai iš Kuršo.
Iš Talsi pusės ateina normalus kelias, nuo Tervetes iki Augstkalne gal
ir nelabai asfaltas, o nuo Augstkalne iki Žagarės ..... Bet būna ir
blogiau.
Pvz Hiiumaa saloj žvyrkeliai tik salyginiai, nes žvyrą jie gamina iš
dolomito. O išvalyt dolomito dulkių iš garsiakalbių man taip ir nepavyko.

--
ejs