Tema: Re: Kur zmones skrenda birzelio liepos menesiais
Autorius: Bronco
Data: 2014-04-10 12:31:00
On 2014-04-10 09:53, Alenas wrote:
> Gal galit rekomenduoti padorų viešbutį? Nesu milijonierius, bet su
> tarakonais dalintis lova irgi nenoriu.

Kur Bankoke? Bet aš vis tiek stengčiausi vasaros mėnesiais į Tailandą
nemint. Ir ne dėl lietaus. Nes tais mėnesiais bijoti lietaus yra kvaila,
nes garantuotai tik ir lauksi, kad palytų :) Vasaros mėnesiais ten
pragariškai karšta ir drėgna. Bankoke labai didelis šansas kankintis
temperatūroje virš 40C. Tsakant, mazochizmas.

Na o bet tačiau, yra žmonių kuriems toks karštis ir 30C jūros vanduo
patinka, tai tada minkit. Bankoke viešbučio koordinates galiu duoti,
nebloga vieta šalia parko su tikrai gerais pusryčiais (švediškas
stalas). Kambariai irgi neblogi, bent jau liuksų. Vienintelis tik
trūkumėlis, jog viešbutyje visuose kambariuose po atskirą
kondicionierių, tai kai visuose aukštuose jos sujungia (o kitaip vasarą
ten neišgyvensi), tai truputėlį toks triukšmas ir vibracija per pastato
sienas eina. Silpnesnių nervų žmonės gali blogai miegot dėl to. Kita
vertus, abejoju ar kur bus kitaip.

Šitas:

http://www.agoda.com/royal-view-resort/hotel/bangkok-th.html

Gyvenau ten du kartus skirtinguose liuksuose, abu kartus likau patenkintas.