Tema: Re: Stambulas
Autorius: Cliff
Data: 2014-02-25 12:12:00
kur bilietus pirkot ir ka kainavo, labai domina man savaitgaline+ kelione I
stambula :)

parašė naujienų news:lehjsa$453$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu uz komentarus. Reikes suplanuoti kokia viena ar dvi keliones.
Daugiau nespesim, nes tik keturios dienos iskaitant atvykima isvykima.

Dar praktinis klausimas. Gal yra kokia saugojimo kamera senamiesty kur
nedidele terba sugrusti butu galima?
Atskrendam mes labai anksti, o iskrendam velai, tai nesinori po miesta su
tasem bastytis