Tema: Re: kruizas Ryga-stokholmas
Autorius: Nux
Data: 2014-02-14 10:02:49
Labai gerai pagalvok, ar tau reikia ten vykti:)

Sita GIFT CARD yra tik popierelis, kuri plonai suvynuojus i "triubele"
galima gal kur ir isikisti:) Jei nuvaziuosi su situo popiereliu i Ryga -
taip ir bus:)
Pirmiausia sitas GIFT CARD galioja tik jei plaukia ta popiereli gaves
zmogus, nes dazniausiai tuos GIFT CARD dalina Tallink'o ClubONE programos
registruotiems dalyviams (kasmet pries kaledas). Norint ji panaudoti reikia
paprasciausiai pirkti bilietus pvz.:www.tallink.lt ir I "tam tikra" laukeli
suvesti GIFT CARD numeri - tuomet ir pasimato ar tai bus kelione visiskai
"nachaliavu", ar paprasciausiai gausi tik kokia 10-20 eur ar % nuolaida.
Pvz.: panaudojau toki GIFT CARD sia savaite plaukimui TALINAS-HELSINKIS, tai
sisteme rode, kad standartiniai DECK bilietai man kainuos po 8 EUR.
Bandyk pirkti bilietus ir pamatysi...

"Arunas-X"  wrote in message news:ldhsd2$eq8$1@trimpas.omnitel.net...

cia tokia kaip ir bilietas, bet kiek suprantu reik uzregistruot asmenis ten
kuria diena kur plaukt. o kaip del vietos rigoi automobiliams statyt teks
moket uz 24h 10 euru ar galima kur netoliese pigiau rast?