Tema: Re: idejos del viesbucio romantiskam weekendui Lietuvoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-11-27 09:51:46
P.S. Dar klausejui pasiulymas. Netoli Anupriskiu yra "Riterio krantas". Irgi
tokia moteriskes kabinanti vieta, o mane bent jau dziugina virtuve - gamina
tikrai skaniai.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nu taip - tam tikras budauro stilius. Vienam patinka, kitam ne. Man -
kazkaip neutraliai, gal labiau linksma, primena siek tiek kokius
disneilendinius teminius viesbucius apie koki Sreka ar miegancia princese, o
ne tai kaip save pozicionuoja. Bet vat moteriskem daznai patinka.

"VaidasB"  wrote in message news:l7481c$u1k$1@trimpas.omnitel.net...

lovos, kambariai :) arba ne ten papuoliau )