Tema: Re: 4 Dienos Las Vegas
Autorius: Night
Data: 2013-10-20 11:54:32
....beje, pagal tavo rekomendacija emiau auto per hotwire (buvo pigiau
nei skyscanner), gavau economy kazkoki chrysleri is ALAMO, viskas super.
Gavosi beveik per puse pigiau nei tiesiogiai.

Del Vegas'o - man asmeniskai ten kakako vieno vakaro, na dar viena
vakara sugalvociau ka paveikti. Del outletu - pritariu 100%, kad ir kaip
tai banaliai skamba, bet drabuzeliu gali nusipirkti zymiai zymiai pigiau
nei pas mus... O ka aplankyti aplink - cia kolegos jau pabai aiskiai tau
patare, tik rinkis. Sekmes - pavydziu ;)