Tema: Re: Miestai
Autorius: Cliff
Data: 2013-09-27 10:30:55
buvau ir sausi, gavom ir sniego :),siap salyginai grazu buvo baltas
paryzius. realiai esu buves berods 3kart, bet jei skristi geriau butent
pavasari, nes sviesu visi parkai ir geles. viska spriklauso ko vaziuoji ir
kiek laiko, as varau savaitei ir neforsuoju su lankytinom vietom, o varau
pailset pasedet parke su vynu pasivaikciot, pasedet restorane. siap jei kas
planuoja labai apsimoka nuomuotis butuka tarkim savaitei, nes viesbuciai ner
pigus. ty turiu kontakta lietuves kuri bent jau nuomuodavo. anyway nors ir
bilietai kainavo 2 berods artai 210lr per wizzair, ta savaite su viskuo
vistiek gauvosi apie 2Klt jei ne daugiau...

parašė naujienų news:l23a1k$rg5$1@trimpas.omnitel.net...

O gal kas buvot sausio-vasario menesi? Ar verta vaziuoti, ar bus salta ir
slapia?