Tema: Re: Graikija (rodas/kosas/kreta) su vaikais ir pakeliaujant
Autorius: Stork
Data: 2013-09-18 16:41:54
mes buvom rugsejo 20-spalio 4. Tai buvo neiprastai karsta tam metui-buvo
dienu kai pavesy 35. Bet vietiniai stebejosi, kad tokiu laiku tokia
temperatura. Siaip jau sezono pabaiga ir sake vakarais turetu reiketi
megztiniu.
Tai jus vaziuotumet veliau. Bet gal orai geri bus??? Heraklione patiko juru
muziejus, nors gides atkalbinejo, mol mazesnis uz Smiltynes, bet toks relax
geras buvo. Dar Heraklione yra privaciomis lesomis pastatytas "nature
museum" (jei nemaisau pavadinimo)-vaikam edukacijai faina.
Man tai tas 14 dienu praleke, ir dar buciau turejes ka veikt, bet tuomet jau
geriau keltis i kita salos gala.
P.s. atkreipkit demesi i papludimio tipa, nes labai daug akmenuotu
papludimiu. Geriausi (smelio) ties MALIJA, Stalida, dar salos galuose yra
super geru. Patiko hipiu papludimys su smelio urvais. Siaures pusej daugiau
zemdirbyste.