Tema: Re: Trapanio oro uostas (Sicilija)
Autorius: Edo
Data: 2013-09-09 14:23:59
2013.09.07 03:17, Bronco rašė:
> On 2013-09-06 22:29, F00F wrote:
>
> Oro uostas pajūryje, tik reiktų jį kažkaip apeiti iš vienos ar kitos
> pusės ir pasiektum jūrą. Aišku, ten gana įdomiai atrodytumėte eidami
> palei tuos kolūkių laukus, nes nelabai ten kas pėstute vaikšto :)

Į pajūrį tik per vieną pusę galima patekt, nes už oro uosto link Trapani
važiuojant yra karinė oro bazė, taip kad pro ten sunkiai praeisi kur
nors :-) Ar šalia oro uosto bus smėlėtas paplūdimys beje negarantuoju.
Tikrai malonus smėliukas buvo šiauriau važiuojant link Capo San Vito
(jei neklystu) ir salos pietuose.

Į Trapani per tiek laiko drąsiai autobusu spėsi, tik reikia
tvarkaraščius pasitikrint. O grįžti nežinau :-)), nes esu į oro uosto
pusę iš miestelio važiavęs autobusu, tai laukė iš kelto išlipę nemažai
žmonių taip apie pusvalandį vėluojančio oro uosto autobuso. Bet čia
dieną, vakare gana punktualiai važinėja.

E.