Tema: Re: pasiulykite paskaityti tinklarasciu Lt kalba apie Kelione i Tailana (backpack tipo marsruto susideliojimui)
Autorius: donald
Data: 2013-09-06 00:39:06
Buvau Ko Chang'e. Labai patogu ten uzvaziuoti jei vyksti is Kambodzos. Salos
siaures-rytineje puseje gana daug viesbuciu, papludymiu ir turistu. Ten
galima apsistoti jei norisi judesio ar naktinio gyvenimo.
Mes vaziavome i pati vakarini salos gala, kur zmoniu labai nedaug, bet
bungalu po palmemis ant juros kranto pakankamai. Ten yra gerai praleisti
kelias relakso dienas po itemptos pazintines keliones...
Siaip veiksmas kaip ir kitose salose - motoroleris, keli kriokliai salos
vidury, jodinejimas ant drambliu.

Siaip didelis resursas apie Tailanda ir ypac apie savarankiskas keliones yra
forum.awd.ru