Tema: Re: Trumpai apie DE <> LT per PL
Autorius: Night
Data: 2013-08-23 13:42:11
Tokie patys ispudziai. Pries 10 daznai vaziuojamas marsrutas Kaunas-Bonn
budavo 20 valandu, ir tai cia valgant buterbrodus uz vairu ir beveik
nestojant myzt :) Tada kuriam laikui masina buvo pakeista i lektuva.
Pries kelias savaites, tas pats marsrutas uztruko tiek primyn, tiek
atgal 15 valandu be didelio forsavimo ir streso. Kadangi moku koki 50
zodziu lenkiskai, degalinese angliskai nekalbejau - dar viena beda
aptuole :) O Warsuva-pasiesnis atkarpa vis dar bjauroka, bet tikrai ne
tragiska.