Tema: Re: El. viryklės naudojimas viešbučiuose, kurie jos neturi :)
Autorius: ab
Data: 2013-08-19 10:41:16
panda wrote on 2013.08.18 22:11:
> ideja gal ir nebloga, bet kyla klausimas - kokios atostogos, jei
> pastoviai virsi? ar dvi-tris savaites tik virsi? po to ir keptuves
> prireiks ir viso kito.

kol nesusiduri, tai sunku patikėti, kad būna gyvenime taip, kad turi
viską virti/gaminti... Ir ne tik, kad gaminti, tačiau tai daryti iš
spec. maisto - spec. miltų, spec. makaronų/ryžių, kiaušinio pakaitalo ir
t.t. Apie mėsą ar žuvį nekalbu, nes jų valgyti negalima.
Trumpai - žiauri dieta nevalgant to, kas turi baltymų...

Viešbučių maitinimas tam nepritaikytas, kažkada vieną esu radęs, kad
virtuvėje ruošiamas maistas (be gliuteno) sergantiems celiakija, šiek
tiek daugiau, kad būna maisto vegetarams. Tačiau nei vienas, nei kitas
mums netinka, tiesiog per mažai "klientų" ;)

Jeigu sau pasiimi AI ar HB opciją, tai kokių vaisių/daržovių ir vaikui
gali duoti, tačiau juk per visas atostogas taip neprasimaitinsi....