Tema: Re: Prepaid SIM Ispanijoje internetui?
Autorius: Korke
Data: 2013-07-31 13:04:05
chebryte, bet tai jus kosmonautai atsiprasau, na gerai, po 1.7 ar 1.8 Lt/mb.
Bet tai jus su kuo naudosites, su monochromine noshke tik tekstiniam rezime
?
Net ir daleiskim atjunge paveiksliukus browseryje rodyma, daleiskim turim
flash'u add block. Atsidarysi paskaityti kokias naujienas, paziuret
traukiniu,autiku tvarkarasti, uzsisakyt nakvyne puslapiuka.
Kiekvienas toks poros minuciu reikaliukas bus kokie 3-5MB minimum. O kiek
tokiu per diena "pora minuciu" bus, kiek per atostogas visas ten.
Sudas tos neva mobilios svetainiu versijos(alia duomenu neryjancios), as
dazniausia desktopines vistiek naudoju, nes uzsipisau jau. Tai mb lasa kaip
reikia. O jei dar koks "pradvinutas" gudrafono (gudresnio uz savininka)
naudotojas nemoka duomenu siuntimo atsijungt savo aparate, ir jei
apvalinimas padarytas ne kas 1 ar 10 kB, o kas 100kB?  Kiekvienas telefo
pirstelejimas po 1kB ikonele kokia oro atnaujint tau kainuos. Paskui tokie
snargliuojasi grize I spauda, kad operas juos paturejo.
Zodziu, jei ne 1d pravaziuojant reikia rysio - skirkit kazkiek laiko ir sita
keliones dali suplanuot, kad nereiktu kioske pirmam pasitaikiusiam uz
kosmine kaina pirkt. O nusiperki uz ~10 Eur su 1GB ar daugiau planu ir ramu.