Tema: Re: internetas IT
Autorius: svyt
Data: 2013-07-17 12:09:27
turi veikti ir taip, orginalius failus is usb modemo idesiu i autos
binaries. as tai kazkokia programele pemanu situs istryniau idejau mobile
partner. ten skirtumas tame kad planus keiti zodziais, o program pati
pavercia tipo kodu mazdaug *0045*303* groteles, jie kazkur yra aprasyti taip
pat ir su papildymu. o apn, ir kiti nustatymai ten ko gero defoltiniai, kiek
pamenu, nes pakeitus programa viskas pasileido iskarto, buciau pasikankines
buciau kazka atsimines, tiesa tai buvo pries 3 metus.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)