Tema: Re: Moteriškas dviratis
Autorius: st
Data: 2013-07-16 13:25:00
mano zmona vaikystej kieme fule losdavo su bernais, tai turi kalnu dvirati
ir varo kad vos speju. :)
jei tavo zmona vaikystej su lelem zaidavo, tai tinkamesnis bus koks
miesto/hibridas su vidinem pavarom ir krepsiu priekyje. nes, kad ir bus tos
pavaros, naudos vidurine zvaigzde ir tris galines. ir dar labai svarbu yra
sedynes patogumas. kiek matau kartu vazinejant kai kuriu panu, begi keicia
tik kai vaziuojama uzmiescio keliu, kur greitis didesnis ir nespeja minti.
tada pasikeicia, o mieste vazineja vienu begiu ir labai retai kada keicia.