Tema: Re: NO siaure. Ka pamatyt?
Autorius: Lince
Data: 2009-05-11 09:38:06
Jūratė rašė:
> buvau norvegijoj nuo vidurio į pietus, tai gyvenimui hytte galima lengvai
> susirast.
> žiemą gal kiek sunkiau, nes dauguma neveikia,
> o vasarą jei vienoj vietų nėra, tai už kelių kilometrų dažniausiai
> būna kitų :)
> beje miegant hytte reikia turėti savo patalynės užvalkalus.
>
> "TM" <tingiu@@@takas.lt> wrote in message

As kaip tik deliojuosi kelione isiaure,siuo metu,rankiojuosi informacija
:) tikslas NordKapp,bet mes vaziuosime nuo NO vidurio pakrante iki
NordKappo ir grysime per Suomija. Tik mes kitokiu transportu :).
Cia yra siek tiek informacijos http://www.visitnorway.com/ , o siaip
rankiojuosi info po forumus ir norvegus,bet geriausios atostogos
ekspromtu ir su palapine :)

Lince