Tema: Re: dviraciu zygiai
Autorius: Plootas
Data: 2009-05-06 22:08:55
nelabai noreciau konkreciai viesinti marsrutu, nes tai mano know-how ir
pridetine verte (i ju ieskojima ir nuolatini atnaujinima as investuoju savo
laika ir resursus)

Ka toliau daryti?
"rasykite man elektroniniu pastu, pirmiausia pagalvoje, kuri Lietuvos
regiona noretumete aplankyti ir kiek laiko galite skirti, o visa kita as
sugalvosiu uz Jus."

parasyk man kiek gali skirti laiko ir kur noretum pakeliauti, as parengsiu
visa zygio scenariju ir pasirupinsiu, kad:
1. marsrutas butu idomus
2. nereiktu vaziuoti automobiliu plentais (ko labiausiai bijo
neprofesionalus dviratininkai)
ir t.t. kas pamineta tinklalapyje.

grupiu kol kas nerenku, t.y. jei nori kazkokia kompanija draugu vaziuoti -
OK, jei nori vienas zmogus, irgi OK.

del kainos specialiai nera nurodytos vienos kainodaros, nes ji priklauso
nuo;
1. keliones ilgio
2. zmoniu skaiciaus
3. paslaugu kiekio (ar reikalingos papidlomos kazkokios paslaugos ar ne)

taigi, belieka derinti case by case.

P.s. sutinku, kad iki tobulumo dar toli, todel komentarai ir pastebejimai is
salies man labai vertingi ir svarbus ;)