Tema: Re: Kroatija ir dviraciai
Autorius: hansas
Data: 2009-04-30 11:05:47
jau geriau lygeverti svori alaus isimesk, vis skaniau nei parintis visa
kelione ten ir atgal del dviracio.... o pavazinesi ten kiek sumoje, kelias
valandas?
Kiek maciau chebros su atveztais dviraciais, tai 99% laiko jie stovi... Tik
karta maciau sportininka kuris kas ryta valandai islekdavo su dviraciu...
Nezinau kodel bijoma policijos, bet esu vaziaves skirtingais marsrutais gal
desimsyk, atmintyje neiskyla apskritai policijos vaizdelio... Gal per greit
vaziuodavau? :))