Tema: Re: koks didžiausias prekybos centras Varšuvoje?
Autorius: Diana
Data: 2009-04-29 11:16:34
Jei ziuret butent drabuziu parduotuves, tai ten didziaja dalimi vos ne
isparduotuves padarytos. Bet ne ta tiesiogine prasme.. Tiesiog pacios
parduotuves (bent man susidare ispudis) neturi normalaus, pilno asortimento
ir viskas kazkaip labai jau sugrusta. Toje vietoje esantys centrai, mano
manymu, skirti siek tiek kitokiems apsipirkimams..