Tema: Re: Madonna, Varsuva
Autorius: Audrius
Data: 2009-04-22 15:15:33
Na as pirkau - viskas ok. 6 bilietus. Dviem pirkimais. Tik nervino el.
bilieto pasirinkimas. Jis atsirado tik po VISA duomenu suvedimo. Variantai
buvo pastu, atsiimti ju ofise, el. bilietas. Tai issispaudyjau ir vsio.
Nemazai mano biciuliu pirko.
Visiems pavyko nusipirkti su VISA Classic kortele....
Pirkau pacioj pradzioj, tik pradejus pardavinet.

Manau pakankamai rimta  ta "Eventim". Ji tarptautine. Pirkau ir is vokiskos
ju kontoros i U2 Berlyne, viskas ok.
Bilietai jau atejo. O tikrai rasai i ta e-maila? Replyinti i roboto laiskus
nereiketu. Tikrai neatsakys.

Audrius