Tema: Re: Pigūs kelionių pasiūlymai
Autorius: wiedras <rąstas@tmail.net>
Data: 2013-07-03 23:40:44
Dar plius lagaminas kainuoja, jei reikia daiktų įsidėt...

Šiaip birželį irgi ieškojau pigiai ko nors, tai pas Makalių nieko
nepasitaikė man padoraus, teko pasinaudoti Itakos paskutine minute.
Iš Varšuvos į Chalkidiki, nuvežimas iki viešbučio, viešbutis 3* su
pusryčiais ir vakariene, 7 naktys - 800 Lt / žmogui lietuviškais pinigais.