Tema: Re: Dar apie A Tatrus
Autorius: dzonis
Data: 2013-07-03 10:25:35
Poprad'o aquaparkas irgi gaidis, isreklamuotas, bet realiai visiskai nieko
gero ir pakankamai brangu.

"Sail"  wrote in message news:kr0fmp$3ku$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau vienam is situ akvaparku, berods tatralandijoj, tai niekada, niekada
gyvenime ten daugiau neisiu. Brangu, zmoniu kaip troleibuse piko metu, bobos
su svabrom begioja grindis valo, vienzo neiciau ten net jei man sumoketu. I
vandeni net nelindau, nu juos nafik. Vienas baisiausiu prisiminimu is
atostogu.

Kempingas ten prie ezero uz 1,5 km nuo tatralandijos, va tam ezere ir
issimaudziau. Maudyne siaipsau, bet simta kart geriau nei sitas akvaparkas.