Tema: Re: Dviraciu padangos lopymas
Autorius: CodeC
Data: 2013-07-02 17:06:42
On 07/02/2013 04:00 PM, Sail wrote:
> Taip, ziemos metu troleibusas, paskaitau knyga ir jau darbe.
>
> Praejusiais metais sezona uzdariau ta diena, kai pirmasyk snigo gausiai.
> Jausmas, kad turetum but su slidem, o esi ant dviracio. Prie namu grandine
> persokinejo jau taip, kad be variklio nebuciau pajudejes. Spusteli gaza ir
> uznesa gala, vienzo ekstrymas buvo.

a ko ta grandine persokinejo? esu vazinejes ziema ne karta, sniego iki
puses ratu, bet dar vaziuoja :)

> Ai tiesa - butinai reikalingas salmas su stiklu, kitaip saltu metu akys
> asaroja taip, kad kelio nesimato.

tai apsauginiai akiniai net paprastu dviraciu vaziuojant nepamaiso. as
kadangi su diopriniais akiniais, tai papildomu jau nesidedu, bet net ir
taip sugebejau viena karta vabala i aki pasigaut taip, kad nebegalejau
toliau vaziuot ir poto savaite lasiukus lasinausi. dar kita karta ciut
su muse kazkokia nepaspringau :) zodziu pritariu, full face salmas su
tokiu jau turetu buti must have.