Tema: Re: JAE viza
Autorius: panda
Data: 2013-06-03 22:15:08
1. tuo kad uz viza reikia susimoketi
2. tuo, kad vizai gauti jis bookina viesbuti ir viesbuti jam yra kaip
sponsorius vizai gauti
welcome to JAE - cia jums ne Europa

Siaip metodai (scanned copies) biski primena akmens amziu, bet kaip buves
kelis kartus ten labai nesistebiu.

"Masala"  wrote in message news:kohad2$in8$1@trimpas.omnitel.net...

Del korteles skanavimo tai manau, kad bando isdurti... Kuo kreditine kortele
susijusi su vizos isdavimu?