Tema: Re: MALTA
Autorius: Bronco
Data: 2013-05-30 19:42:02
On 2013-05-30 14:35, Cliff wrote:
> gal kas buvot ir turit  pasilikusius kokius kontaktus apartamentu
> nuomai, o tai biski uzlekiau nusipikres bilietus ir paskui pamaciau
> gyvenimo kainas :D
> rugpjucio pradzia....

Rugpjūčio pradžia. Malta. Žiauru! :D Pamenu kažkada ir aš tokią klaidą
buvau padaręs, tai baisu būdavo iš bungalo išeit, prieini prie durų, o
nuo jų tvoskia karštis kaip iš orkaitės :) Net Tailande +40C lengviau
buvo pernešami, nei Maltoje. Kai vieną dieną prisivertėm nuvažiuot į
Valetą, tai apsirengiau džinsus ir maikoną ilgomis rankovėmis, palindau
prie viešbučio baseino po dušu ir toks šlapias keliavau į Valetą :)
KITAIP NEĮMANOMA BUVO! +40C! Fotkinau taip - nustatau visus fotiko
parametrus pavėsyje, tada STAIGIAI bėgu į fotografavimo tašką, kalu
užraktu ir STAIGIAI bėgu atgal į pavėsį :]

O dėl apartamentų, gaila, bet nieko negaliu patart, nes gyvenau ne
pačioje Maltos saloje, o Comino salelės viešbutyje su bungalais. Tik
šiaip man nesusidarė įspūdis, jog ten kažkas gali būti labai brangu.
Transportas tai iš viso labai pigus pasirodė.