Tema: Re: Kur pasidairyt Venecija - Rimini intervale?
Autorius: gopenzo
Data: 2013-05-29 15:34:13
San Marin'as sakyčiau ne eilinis, nes labai išpiderastintas ir dar yra ant kalno...vienzo, man patiko, dėl to rekomenduoju :)

Atrakcionų parkas - kai buvau tai buvo ir kalniukų rimtesnių ir šiaip ne mažiem vaikam skirtų. Per 10 metų manau ir kažkas naujo atsirado, galima pasinagrinėti puslapyje.
Aišku, jeigu esi buvęs kokiam Six Flags, tai tas Italijos atrakcionų parkas - nieko gero. Teko po Six Flags būti kažkokiam Ispanijos atrakcionų parke, tai labai jau liūdnas vaizdas.