Tema: Re: Turkija, kaip atpiginti skambučius?
Autorius: Pi.
Data: 2013-04-27 13:28:57
juk atostogos.. kam tas darbinis telefonas?:)
arba tiesiog susitaikyti su padidejusia saskaita ir nurasyti tai i keliones
islaidas.. kazkaip as nesuku galvos del to.. reikia skambini.. reikia
atsiliepi.. peradresuoji skambuti kolegoms, kurie pavaduoja.. kokios
atsotogos, jei tenka atsiliepinet i darbinius skambucius.

"eimaz"  parašė naujienų news:klg1si$ias$1@trimpas.omnitel.net...

perskambint žmogui iš skype? i LT mobilius 1min su sujungimo mokesčiu ~90ct
gaunas, plius reikalingas internetas kur bebūčiau, todėl tikrai ne išeitis.

"gopenzo"  wrote in message news:kleq8c$t26$1@trimpas.omnitel.net...

skype