Tema: Re: vno-ams-vno
Autorius: panda
Data: 2013-03-04 21:02:54
konkreciu atveju nerode kayak. buvo pries pusmeti koki panasiai su
skyscanner. naudoju situos saitus jungimams susiplanuoti, todel avialiniju
puslapis daznai nera praktiskiausias sprendimas. tuo labiau, kad pvz SAS
savo puslapyje neduoda multicity kelioniu paieskos (nors bookinti per kitus
saitus leidzia)

"Herkus"  wrote in message news:kh1vgp$g6o$1@trimpas.omnitel.net...

Kuris nerodė, kayak ar skyscanner? Įprastai man būna, kad skyscanner
rodo ir tuos, kurių nerodo kiti. Kolkas atvirkščiai dar nebuvo.

Bet jei žinai kokio skrydžio konkrečiai ieškai, sveikiausia eit ir
žiūrėt tiesiai avialinijų saite.