Tema: Re: Kaip pigiau nuvykti savaitgaliui i Niurnberga?
Autorius: alm
Data: 2013-03-04 18:04:20
jei bilietą parduoda (gi akcijiniai su pririšimu prie konkretaus
traukinio išvykimo) - reiškia yra :)

tiesa, aš visada pasirenku, kad paieškoje rodytų ne tik greičiausius
variantus

ai, į Lietuvos lygtais su bilietais sunkiau, tai dar svarstyčiau važiuot
per Prahą, čekų geležinkeliai parduoda akcijinius bilietus iš Prahos į
Varšuvą (o gal ir atgal, jei pradinis kelionės taškas Praha), iki kurios
iš Niunbergo palyginus netoli ir vokiečių geležinkelių autobusas veža
vietoj traukinio