Tema: Re: Avalyne hiking'ui
Autorius: route 666
Data: 2013-02-26 17:27:52
Trekingas trekingui  nelygu. Ziurint kokiuos kalnuos, kokiam auksty, kokiais
takeliais vaiksciosi. As vistik rinkciaus su auliuku del didesnio kojos
stabilumo ir su prieky paaukstinta gumos apsauga nuo smugiu i visokius po
kojom pasimaisiusius akmenis. Su atviresne ar zemesnio tipo avalyne didele
tikimybe jog erzins vidun ikrentantys smulkus akmenukai. Kasdien keiciant
trekingines kojines koja itin nesunta (mano atveju), bet vakare nusiavus bus
dregna.
Dar aktualu patikimas padas, kad netektu slidinet ant dregno bei slapio
pavirsiaus ar pasitaikusio pernykscio sniego, kaip kad man su turetais
Lafuma budavo nors ir Vibram padu. Juos pakeite La Sportiva Lagorai zymiai
patikimesni.

Vilniuj ziurek ka siulo toj pacioj Montismagia, Laisves ture, Sportas ir
mada /Expedition/, Armijai ir civiliam ar Rovanoj.