Tema: Re: Jordanija?
Autorius: route 666
Data: 2013-02-04 16:21:01
Gruzijoj buvom '07. Patiko ir dar nekart mielai grįžčiau. Yra ten dar daug
ką aplankyt ir apžiūrėt kaip tarybiniais laikais nebuvusiam.
Nežinau kokie būtų Gruzijoj planai, bet įtariu, kad lyginant su Jordanija,
pati kelionė kiek kitokio pobūdžio.
Kažkaip bent man sunkiai palyginami dalykai, nors ir abu geri.