Tema: Re: Kuprines 60L+
Autorius: karolis
Data: 2013-01-22 21:03:50
kuprines reikia matuotis, nebent pustuste nesiosi, bet ir tai - prasta kuprine galvos, strenu peciu ir kt. skausmas. geros firmos
daugiau del patikimumo, bet velgi, negalima aklai pasitiket, is patirties sakau, ne vienas "firminis" daiktas plyso lengvai kaip
kinietiskas. 50 lt perkant gera kuprine tikrai neverta taupyt, jei ta kuprine tikrai patogi ir patikima. nesunesiosi tu, sunesios
tavo vaikai :)