Tema: Re: Batai: Zamberlan, Timberland ar Helly Hansen
Autorius: Niccolo
Data: 2013-01-21 16:35:59
Aha, du Zamberlan modeliai, kuriuos pasimatavau, nepatogūs. O va
Timberlandai - kaip tik. Tai rytoj bandysiu visus likusius Zamberlanus
persimatuoti, jei netiks - imsiu Timberlandus :-)

"Interested"  wrote in message news:kdja05$t5s$1@trimpas.omnitel.net...

Aš irgi labai patenkintas Zamberlan trekinginiais. Tik ant lygaus ledo
baisiai slidūs.
Kinijoje gaminami daugumas, Italijoje gamina tik topinius alpinistinius
modelius.
Žemaaulius perbandžiau, nebuvo patogūs nei vieni. Kad neprasitampys ir pats
galvojau, ir AIC pardavėjas patvirtino.
Labai geras zomšas, po nemažai metų be ypatingų ekstrymų vis dar gerai
atrodo (samaninis/oranžinis modelis)
Taigi jei netinka kojai, tai ieškok kito modelio ar kitos firmos.