Tema: Re: Los Angeles JAV
Autorius: Herkus
Data: 2013-01-04 18:36:22
Pastoviai skraidau, tai iš patirties sakau, kad kainos labai skiriasi ne
tik nuo dienos, kaip iš anksto perki, bet ir nuo skrydžio valandos. O
per paieškos sistemą išsirinkus tinkamą skrydį geriausia nueiti į
aviabendrovės tinklapį pasirikrinti, kokia jo kaina pas juos.

2013.01.04 16:50, Mara rašė:
> Siaip permeciau kainas kur esu keliaves. Baisu !!!
> Visur 2-3 x brangiau nei mokejau. Niekada skyscanneriu nesinaudojau
> dabar isitikinau dar labiau.

>>> Mob. tel.:+370 687 52930
>>> Tel.: +370 46 401361
>>> Faks.: +370 46 312393